Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 9 september 2013

Swap

Hallo allemaal.

Fijn weekend gehad iedereen.
Ik wel het weer was prachtig.
Dus nog even genoten van de heerlijke temperatuur.

Vorige week kreeg ik een pakje van Nelleke van dit super gave blog.
Mocht je tijd hebben neem eens een kijkje bij haar.
Ze maakt hele mooie brocante spullen.
Vooral haar poppen zijn geweldig.

Voor de vakantie spraken we af een swap te doen.
Eigenlijk was het de bedoeling deze al te doen voor we weg
zouden gaan. Maar helaas ik was nog niet klaar.
Maar nu eindelijk mocht ik haar pakje open maken.

Als eerste zat er op de doos een lief kaartje.
In het pakje een klein kaartje.

Dit kwam er mooi ingepakt in cellofaan uitrollen.
Zo leuk.

 Een dienblaadje met aan de bovenkant een schattig kleedje met oude schaar.

 Op het blaadje een super lief kinder schoentje als spelden kussen.
Veel knoopjes en spelden.


Een klos met garen met lief nostalgisch plaatje.
En nog wat garen kaartjes.

 Nog een keer het schoentje.


Kaartje met mooie kantjes.
En een lekker geurend zakje met weer een leuk plaatje.



Dank je wel Nelleke vond het super leuk om te doen en ik ben heel blij met
wat je mij stuurde. Ik ga er een mooi plekje voor zoeken.
Wil je zien wat ik voor haar maakte kijk dan hier.

Dank jullie voor het mee lezen en alle reacties.
Groetjes Brigitte







10 opmerkingen:

Marjanne zei

waaaauuuuww dat is nog eens een swap wat moooooooiiiiii!! dat schoentje!!!!

zeeuwsmeisje zei

Wat een leuke spullen heb je gehad om jaloers op te worden. Super!
gr lisette

blauwruitje zei

Wat ben je verwend, heerlijk.

nelleke zei

Lieve Brigitte,

Het staat er nu bij mij ook eindelijk op! JE hebt leuke foto`s gemaakt zeg! Ik ben nog steeds beduusd om wat jij allemaal heb gemaakt.
Lijkt me leuk als er hier nog wat reactie op komen voor je

wederom bedankt,

lieve groetjes
Nelleke

Esther zei

Prachtigggg liefs Esther

Knutselpret zei

pfff wat mooi allemaal geniet er maar lekker van

sharon's shabby creations zei

Nou jullie zijn twee bofferds wat een moois allemaal weer zeg!! Echt genieten al die mooie dingetjes die jullie voor elkaar hebben gemaakt!!

Veel liefs Sharon

Elizabeth zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elizabeth zei

Wat ontzettend leuk dat jullie dit als bloggers voor elkaar doen en wat ziet het er leuk uit! Zowel van jou Brigitte en ook van Nelleke. Fantastisch dat jullie dit zomaar met ons delen en iedereen ervan mag genieten!

Hartelijke groet,

Elizabeth

Maia zei

Erg mooi deze prachtige spulletjes die je van Nelleke kreeg maar ik kom met de link van haar blog naar jou hier.
FANTASTISCH wat jij voor haar gemaakt hebt dat boekdoosje met paspop echt heel mooi hoor!
Heerlijk dat jullie elkaar zo verwend hebben.
Ik ben meteen maar je volger geworden.
Fijne week
Groetjes Maia