Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

woensdag 20 februari 2013

Kaart

Hallo hallo.

Vorige week maakte ik een kaartje voor een jarige.
Ze is de dochter van mijn vriendin en de vriendin
van mijn dochter. Zij koos dan ook deze stempel uit.
Niet degene die ik van haar verwachtte.

 De stempel is gekleurd met Derwent potloden. Lang geleden dat ik ze
gebruikte. Toch wel weer heel leuk.
 Papier en labeltjes komen uit de nieuwe Action blokjes.
Super leuk papier wat erg goed bij elkaar past.

 Envelopje bestempeld en in gekleurd.
Hier in stopte we wat geld als kado.
 De achterkant beplakt met de restjes.
Ik gepruikte maar 4 velletjes design papier.

 Wat Bloemetjes een muntje en een takje vrolijken het wat meer op.

De vorm van de kaart komt van bij het Valkennest.

Groetjes voor allen die weer mee gelezen hebben.
Ik ga vandaag eens een poging doen om een beetje
bij te lezen.
Brigitte

6 opmerkingen:

Esther zei

WAAAAAUUUW Prachtig daar zal ze wel erg blij mee zijn. Fijne dag Lieve Groetjes Esther.

Mayflower zei

Wat een bijzondere kaart, zo apart van vorm en met mooie kleuren.
Daar zal ze heel blij mee zijn.
Fijne dag Brigitte.
Lieve groet, Mea

Zomerkind zei

Mooie kaart Brigitte.... fijne dag

Miranda V zei

Hallo Brigitte, gezellig dat je volger bij mij bent geworden. Leuk om te zien wat voor een verschillende dingen jij allemaal maakt, kaarten, doosjes, met naald en draad e.d.... heel gevarieerd. En je blog uiterlijk ziet er ook erg mooi uit. Groetjes! Miranda

rianne atelier Koekendiefie zei

Een prachtige kaart gemaakt met een prachtige stempel. Je bent weer aardig op dreef met al je knutselwerkjes. Leuk!
Groetjes Rianne

Jeanine zei

Zo een mooi en lief kaartje!

Groetjes,
Jeanine