Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

woensdag 19 december 2012

Laatste kaarsen en bellen

Halootjes.
 
 Vandaag laat ik jullie de laatste kaarsjes zien.
het zijn vier waxine lichtjes waar ik een leuk
kleurig papiertje om plakte samen met een doosje
lucifers. Zakje er om en een gezellige kerstwens.
 

Ook deze zijn niet verkocht net als heel veel lucifer doosjes.
Intresse ik hoor het graag.

kleine doosjes 2 stuks aan elkaar


Middel groote doosjes.

Groote doosjes met lange licifers.
Lucifer doosjes 1,95 per stuk en de zakjes met kaarsen erbij
3,95

Verder maakte ik bellen met een klei label.
Heerlijke kerstkleuren.
Veel mensen waren ook op zoek naar de echte
kerst kleuren want daar van verkochten we bijna
alles. Net als de bellen dus.

Het is zo moeilijk om te weten wat verkoopt en wat niet.
Zo waren de engellen vorig jaar heel snel weg.
Dit jaar verkocht ik er 1.
Dus ook de engellen zijn te koop a 2,95 per stuk.
 
Iedereen weer een fijne dag vandaag.
Groetjes Brigitte
 
Mail adres, mihvj@hotmail.com

3 opmerkingen:

Altyd Wolkom zei

Niet verkocht? En je hebt zulke leuke spulletjes. Mensen houden echt hun beurs dicht op het moment, zo jammer.

Groetjes Anja

Esther zei

Wat stom dat de mensen ze niet gekocht hebben ze blijven PRACHTIG lieve groetjes Esther.

iene zei

ik vind je luciferdoosjes erg leuk.
raar hoor, dat dat niet verkoopt. je moet niet vreemd opkijken als ze volgend jaar ineens in een ommezien zijn uitverkocht.
groetjes
Evelyn