Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 16 december 2012

Kaarsen

 
Hallo allemaal.
 
Nog even snel een berichtje voor ik op sta om mij
klaar te maken voor de markt.
Ik heb er zin in.
Ben zo benieuwd wat het ons vandaag gaat brengen.
Zal vast heel gezellig worden,
Ook vanwege alle drukte om De Zantovenaar heen.
 
Een kerst kraam zonder kaarsen kan natuurlijk niet.
Daarom maakte ik deze.
2 Kaarsen met daarom heen pakpapier van Ikea
en een stukje muziek papier.
Een touwtje om alles vast te maken. Het bedeltje en
het lieve plaatje maken alles af.
Fijne Zondag.
Groetjes Brigitte

2 opmerkingen:

Esther zei

PRACHTIG ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad met een goede verkoop. lieve Groetjes Esther.

Marjanne zei

dit ziet er super leuk uit! ik hoop dat de verkoop goed gegaan is