Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 15 december 2012

Lucifers

 
Weekend heerlijk.
De wind waait om het huis hoor ik.
Vind dat altijd wel gezellig.
Maar dan wel als ik binnen zit.
Vandaag gaat mijn dochter voor 2 dagen naar Parijs.
Ik hoop dat het daar iets beter is en zij een fijne tijd heeft.
 
Ik ben wat aan het vogellen geweest met blogger.
Kan nu wel weer normaal foto's plaatsen maar ben mijn
achtergrond kwijt. Kan ook geen andere kleuren meer krijgen.
Hoop dat dit tijdelijk is. Ik zal vast iets verkeerd doen.
 
 
Vandaag lucifer doosjes. Vorig jaar heb ik ze ook gemaakt.
Ze blijven leuk om te maken en de mensen vinden ze leuk
genoeg om mee te nemen.
 
2 kleine doosjes naast elkaar.
 
 

 
Middel groot doosje.

 
 

 
Groot doosje met lange lucifers.
 

Volgend jaar kijken of het op een ander manier kan.

Groetjes en een fijne dag Brigitte

5 opmerkingen:

Unknown zei

oh superidee! Weer een leuk kado'tje voor kerst!!

Goed weekend,

Geriene

Esther zei

Ze zien Prachtig mooi gemaakt. Fijn weekend lieve groetjes Esther.

Mayflower zei

Ohhh....wat heb je die doosjes mooi gepimpt Brigitte.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Altyd Wolkom zei

Wat een prachtige doosjes. Heel mooi gemaakt.

Groetjes Anja

Marjanne zei

Ze zijn heel erg leuk!! Echt gezellig im zo.n doosje op tafel te hebben