Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 26 november 2012

Net als vorig jaar.

 
Hallo.
 
Iedereen een fijn begin van de nieuwe week.
Vandaag niets nieuws. Deze twee hartjes maakte ik vorig jaar ook.
Deze keer heb ik onder de vogeltjes een stofje
geplakt zodat ze nog vrolijker zijn.
 
 Het rendier en de vogeltjes zijn uitgestanst met stansen van Marianne Design.
De stempel is ook van haar.

Fijne dag en bedankt voor alle reacties.
Groetjes Brigitte

8 opmerkingen:

Esther zei

Wat heb je ditvweer Prachtige gemaakt, jijvook een fijne nieuwe week, liefs Esther.

Marjolein zei

Oooh zo mooi! Ik zou ook eens moeten beginnen met mijn spulletjes voor in de kerstboom..

Ik ga je blog hier nog zeker volgen, en als je zin hebt in een super give away, kom dan maar eens bij mij zien! :D
www.sistermokkel.blogspot.be

Altyd Wolkom zei

Oh, wat een leuke dingen kun je toch doen met zo'n stansmachine. Op het verlanglijstje dan maar. Jouw hartjes zijn in ieder geval heel erg mooi geworden.

Groetjes Anja

doos van pandora zei

Geweldig, vooral die met de hertenkop.

Caroline zei

Mag ik je vragen welke stansmachine je gebruikt? Ik wil er nl een kopen waar ik zuiver wolvilt mee kan stansen. Het is jou schitterend gelukt. Het is echt prachtig. Ik hoop niet dat ik al te brutaal ben :-)

groetjessss

Marjanne zei

jaaa ze zijn weer prachtig, ik heb zovorig jaar ook gemaakt, je had me er alles voor gegeven, ze gaan dit jaar weer de boom in!

vrouw Hommel zei

Vorig jaar een hartje bij je gewonnen met een hertje en ik ben er nog steeds blij mee. Leuk ook de stofjes achter de stansen.

nelleke zei

Blijf me verbazen wat je er allemaal mee kunt doen..zo leuk allemaal,

liefs
Nelleke