Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 14 oktober 2012

Tassen

Hallo allemaal.
Een fijn weekend gehad?
 
Ik maakte tassen.
Zes totaal.
 
 Paars met zwart. De voering is van een zwarte spijkerbroek.
 Sorry voor de slechte foto.
Buiten was alles nat dus kon helaas daar geen foto:s maken.
 Beige met zwart. Deze heeft een rib broek voering.

 Oker geel met bruin.
Er zit een katoenen broek in als voering.

 Zwart met oker.
Deze heeft een grijze spijkerbroek als voering.

Beige met oker.
Hierin een katoenen broek als voering.
 
 
En als laatste een beige bruine tas met een rib broek als voering.
 
Ik vind de broeken ideaal.
Ze geven een beetje body aan de tas.
Alle tassen hebben zakjes gemaakt van broekzakken en
een riemlusje om sleutels aan te hangen.
 
Zo dat was het weer voor vandaag.
Fijne week voor iedereen en voor alle
die vakantie hebben geniet er van.
Groetjes Brigitte

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Da's een superidee! Een broek als voering...ik heb nog een tas liggen, waar ik niet uitkwam qua voering, maar dat is ideaal! Ze zijn geweldig mooi geworden!

Lieve groet, Inge

Esther zei

Wat zijn ze MOOOI en wat heb je er veel gemaakt Leuk hoor. Fijne nieuwe week Groetjes Esther.

zeeuwsmeisje zei

Wat een mooie combinaties komen er weer voorbij. Leuk zeg!
gr lisette

Martine zei

Leuk hoor, al die tassen. Wanneer maak je dat allemaal. Heeft jouw dag meer uren dan de mijne????
groetjes, Martine

nelleke zei

zoooooozeg....die zijn gaaaafff!! en helemaal leuk met dat ribbroekstof.lekker stoer.
Ik vraag dezelfde vraag als Martine...zoveel tegelijk?
De kleurencombi`s zijn ook top.

fijne week,
groetjes
nelleke

Unknown zei

OO Wat ben je toch productief...^6 totaal?? Goed bezig hoor! Fijne week, Groetjes Geriene

Marianne zei

zoo jij bent vlijtig geweest, leuk hoor.

Margo zei

O wat zijn die leuk zeg !
Liefs
Margo

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Wat een mooie tassen heb je gemaakt, ze zien er stoer uit en prachtige kleurencombinaties die gaan het vast en zeker goed doen in de verkoop.
Warme groetjes van Susan