Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 29 oktober 2012

Stansjes, nr 4 en een kaart.

Hallo allemaal.
 
Allereerst welkom voor mijn nieuwe volgers.
Fijn dat jullie mee lezen.
Ik hoopn dat jullie hier wat ideetjes weg kunnen
halen.
 
Ik had vorige week beloofd een foto te plaatsen met de
stansjes die ik weg wil geven. De linker foto is van bruin
craft papier en de andere wit.
Het zijn allemaal baby satansjes waar je leuke
kaarten mee kan maken.
Intresse laat maar een berichtje achter
 
 
Baby deken nr 4 is ook af.
Nr 5 ligt klaar om te beginnen en is weer blauw.
Daarna stop ik met de dekentjes en hebben we een leuk
stapeltje voor op de kraam.

Deze kaart is voor mijn zwager en de kids.
Voor al weer een moeilijke dag.
Groetjes allemaal en een fijne week.
Groetjes Brigitte

5 opmerkingen:

Esther zei

Hoi Brigitte,Wat een mooi en fijn kaartje en je dekentje is PRACHTIG als jullie die niet verkopen weet ik het niet :-D Lieve Groetjes Esther.

Marianne zei

Het dekentje is inderdaat Práchtig !
groetjes, Marianne

vrouw Hommel zei

Een hele mooie sterkte kaart heb je gemaakt.
En van zo'n stapel dekens word ik altijd zo blij.

ivoorwit.blogspot.com zei

Prachtig dekentje.
Je zou jaloers worden op de baby die er onder mag slapen.
Je stansjes zijn ook erg mooi.
Mooi om kaarten mee te mken.
Als je nog een setje over hebt ....
Groetjes, Thea

nelleke zei

Ohhh...Brigitte.....ik wilde je nog even bezoeken hier..met die schitterende stansjes en je mooie dekentje....ben je me toch nog voor op mijn post!

Maar goed...beter laat dan nooit om je ermee te complimenteren!
(ik weet eigenlijk niet zoveel af van stansjes..) maar krig bij het zien van deze foto`s een heel blij gevoel...hoe doe je dat?
Waarschijnlijk met zòn machentje??

lieve groetjes


Nelleke