Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 8 oktober 2012

Baby deken

 
Hallo allemaal daar ben ik weer eens.
 
Ik was vorige week aan het werk en dan heb ik de puf
niet om een stukje te schrijven.
 
Ik liep vorige week voor het werk op een baby park en zag er
schattige dekentjes liggen.
Maar wat zijn die duur zeg. Dus ik dacht dat kan ik ook.
Leuk voor op de kraam samen met de box zakken en
baby uggs. Kaartjes heb ik ook gemaakt maar alleen die
van de girls zijn klaar dus die laat ik jullie later zien.
Maar goed de dekens dus. Deze maakte ik.

Via You Tube zocht ik hoe je Granny Stripes kunt haken en ging aan de slag.
De wol en het fleece komen van de Zeeman. Wel gaat er aardig wat wol
in zitten. Ik vind hem zo schattig geworden.

Het jongens deken is in de maak.
Fijne week allemaal.
Groetjes Brigitte

14 opmerkingen:

nelleke zei

Goedemorgen Brigitte,

Natuurlijk kan jij dat zelf..hihi.
Zeker schattig en deze frisse/lieve kleurtjes maken het weer uniek. Ben zelf nu ook eens aan het haken(alleen maar een rand hoor) maar moet zeggen:het geeft wel heerlijke ontspanning!

fijne week en lieve groetjes

Nelleke

Nina Hobbysite zei

Wat een mooie deken met echte meisjeskleuren! Erg leuk!

Esther zei

Hoi Brigitte leuke deken ga hem zeker eens maken, hij zit nu al in mijn hoofd :-). Wat is het toch heerlijk dat als je iets moois maar vooral duurs vind en je het na kunt maken en dan nog veeeeelll goedkoper :-) ik ben benieuwd naar de jongens deken. Fijne nieuwe week, lieve groetjes Esther.

Gera zei

Prachtig!! Ik hou van deze kleuren.

groetjes, Gera

Gera zei

Zal heerlijk warm zijn!!

Jeanine zei

Is heel mooi!!! En de kleuren passen zo goed samen. Echt een heel mooi dekentje...

Groetjes,
Jeanine

Joke zei

Wat mooi! Echt heel erg goed gelukt!

Vlijtige Lies zei

Heel mooi!!!

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Je zussie heb je mooi gemaakt!!!!
-X-

Knutselpret zei

Wat mooi zeg erg leuk in die frisse kleurtjes.
Groetjes Albèrtje

vrouw Hommel zei

Wat een lief dekentje, mooie achterkant ook!

Margo zei

Da's echt superschattig zeg !
Jammer dat ik geen kleine meisjes meer in huis heb zeg !
Liefs
Margo

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh deze vind ik helemaal superrr. Zal ook door de kleurtjes komen en de combo. Ik ben gek op roze ;).
Ik hoop dat je spulletjes goed verkopen! Groetjess van Susan die even op bezoek was. Via jouw blog is het allemaal begonnen dat ik op allerlei andere blogs terecht ben gekomen in deze prachtige wereld die blogland heet :D.

Anoniem zei

Hij is prachtig! Hoe heb je de rand gehaakt?
Groetjes Marieke