Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 9 september 2012

Armbandjes ook voor jullie.


Hallo allemaal.

Het weekend is weer voorbij.
Het weer was super. Lekker warm.
Ik heb vandaag wat dingen afgemaakt waaronder deze
armbandjes.


 Het is als een soort van macrame. Heel eenvoudig maar
super leuk om te doen.
 ook mijn dochter maakte er een aantal.
Erg leuk met al die kralen er tussen.
Een goede manier om daar ook eens door heen
te komen.

 Het idee komt van pinterest.
Op You Tube vond ik filmpjes hoe ze te maken.
Allemaal verschillende kleuren.


 Omdat ik het erg leuk vind ze te maken maakte ik er ook 4 voor
jullie.
Ik vind het super dat ik 200 volgers heb.
Alle berichtjes van jullie lees ik graag.
Dus bedankt iedereen.

 Zou je er 1 willen winnen?
Laat dan een berichtje achter met welke kleur je graag zou willen.

De rode met driehoek kraaltjes.
 De paarse.
 De zwarte.
 Of de rose.
Op Zondag 23 September trek ik de 4 winnaars.
Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en mee doen.

Groetjes en een fijn begin van de nieuwe week.
Brigitte

21 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Wat een leuke armbandjes en bedankt voor de tips om te kijken hoe je ze zelf kunt maken. Ga ik zeker doen maar ik doe ook graag mee aan je leuke give away, natuurlijk ga ik voor de paarse

Esther zei

Wat een leuke armbandjes ik doe graag mee en ga dan voor de roze, ik zal morgen een linkje op mijn blog zetten, welterusten Groetjes Esther.

Anoniem zei

Op zoek naar handwerkpatroontjes kwam ik op je blog terecht en zag de leuke armbandjes ,ik ga dit zeker proberen maar ik waag toch ook mijn kans voor deze leuke give away. Als ik mag kiezen , ga ik voor het roze armbandje.
groetjes uit Turnhout , Annemie

Elise zei

Wat een leuk ideetje, zeg!!
Ook leuk dat je er weggeeft. Daar doe ik graag aan mee en dan ga ik voor de roze.

bijleonie zei

Ik doe ook graag mee, ze zijn leuk en mocht ik winnen dan ga ik voor de zwarte
groetjes
le(o)nie

blauwruitje zei

wat een leuke ar bandjes. Goeie tip om het eens met mijn oudste te maken. Euh ik zou voor de blauwe gaan. Groetjes Sandra

blauwruitje zei

Sorry, ik kijk natuurlijk niet goed ik zag paars voor blauw aan (mijn favoriete kleur), ik ga voor roze. Groetjes Sandra

Knutselpret zei

Wat leuk gemaakt ik doe graag mee voor de zwarte.
Groetjes Albèrtje

Altyd Wolkom zei

Wat zijn ze leuk geworden. En omdat ik nog stug aan het naaien ben voor de vrijmarkt waag ik graag een kansje bij jou. Ik ga voor de paarse. En mocht ik toch niet winnnen, bedankt voor het leuke idee. Ik ga het zeker ook eens proberen.

groetjes Anja

Jeanine zei

Dag Brigitte,

Wat een mooie armbandjes. Ik doe zeker graag mee voor de zwarte.

Ze lijken mij ook leuk om te maken. Ik ga het zeker opzoeken hoe het moet. bedankt voor de tip.

Groetjes,
Jeanine

iene zei

wat een leuke armbandjes, ik kan me voorstellen dat je er geen genoeg van krijgt als je er eenmaal mee begint.
ik wil er ook best wel eentje winnen...... ☺ en dan het liefst de zwarte.
groetjes
Evelyn

Mirjam zei

Erg leuk die armbandjes, ik zou graag gaan voor de zwarte.

Groeten, Mirjam

Lief en Mooi zei

Mooi zijn ze. Mijn dochter kan sinds kort ook deze armbandjes knopen maar wil heel graag weten hoe jij de sluiting maakt. Jouw afwerking is zo mooi! Zou jij dat willen uitleggen??
Groetjes Talitha

Lief en Mooi zei

Bedankt, kan ik haar straks heel blij maken als ze uit school komt!

Ik zou ook nog wel graag een kans maken op een van die leukerds! De paarse!

Unknown zei

Wat zijn ze leuk! Ik ga voor de zwarte!
liefs, Nancy

Frullemieke zei

Wat een mooie armbandjes!
Ik doe graag mee voor de paarse :-)

Joke zei

Fantastisch zoveel volgers en wat een leuke armbandjes! Ik doe graag mee voor de roze.

Pimmetje zei

Enig zeg, ik doe graag mee voor de paarse

Anoniem zei

ik wil graag mee doen en ga dan voor de paarse.

gr janette doek

Alissa zei

Jeetje wat een leuke armbandjes,
Het lijkt mij best wel moeilijk om te maken.. ik ga zeker even op youtube kijken hoe het moet:)

En ik ga natuurlijk je blog volgen:)

Groetjes Alissa

Marleen zei

Hoi,

Ik zou dat roze armbandje wel willen winnen voor m'n dochter.
groetjes, Marleen