Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 27 april 2012

Moederdag.

Hallo allemaal.

Ik ben samne met mijn zusje druk bezig voor de Koninginnendag.
We staan dan met een kraampje op de Oranjeboulevard
hier in Gouda.
Vorig jaar ging het super. Toen was het weer ook mega
goed. Nu maar hopen dat het deze keer weer van dat
lekere weer is. Nou ja als het maar droog is.
Ik heb mij gestort op de moederdag kadootjes.
Hieronder een zakje met 2 kaarsjes en een doosje
lucifers. Ik maakte totaal 8 verschillende.


Allemaal in lekkere vrolijke kleurtjes.

 
 Mijn zusje maakte kralen hartjes.
Ik verpakte ze in een leuk zakje met een label boven op.
Dit werden er 25. Ook weer allemaal net iets anders.
Deze zijn in wat zachtere kleuren.

Ik vind het leuk om kleine moederdag kadootjes op de kraam te hebben
zodat kinderen iets voor hun moeder kunnen kopen. Iets kleins wat niet
te veel geld kost zodat ze het zelf kunnen kopen van hun zakgeld.
In de winkel is dat vaak lastig of je komt uit op een doosje chocolade.
Ook leuk maar ik hoop dat ze dit ook leuk vinden.
Morgen laat ik jullie wwer wat dingen zien.
Groetjes en een fijne zonnige dag vandaag.
Brigitte


5 opmerkingen:

Esther zei

Hoiii Jullie zijn Leuk bezig, de pakjes die je nu laat zien zijn Prachtig, su66 met Jullie verkoop. Groetjes Esther.

zeeuwsmeisje zei

Wat heb je weer leuke dingen gemaakt. Hopelijk verkoopt het goed ziet er in iedergeval super uit. Gaat het weer wat beter met je?
gr lisette

Evelyn zei

wat een leuk idee die kleine moederdagcadeautjes. fijn weekend en heel veel succes met verkopen tijdens koninginnedag!

Unknown zei

Veel succes met de verkoop!
Ziet er leuk uit!!

Groetjes Geriene

rianne atelier Koekendiefie zei

Leuk die kleine moederdag cadeautj
es, kinderen vinden het zo leuk om echt zelf iets te kopen voor hun moeder.
succes met de verdere voorbereidingen en een goede verkoop.
Groetjes Rianne.