Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 15 april 2012

Ben er weer

Hallo allemaal daar ben ik weer.
We hebben een drukke en wat moeilijke periode gehad.
Maar we gaan er weer voor.

We zijn druk met spullen maken voor de Koninginnen markt hier
in Gouda.
Maar eerst laat ik nog wat ander dingen zien zoals:

Sandra maakte voor ons een geweldige motor van vilt.

 En een erg leuke tent met twee kanten te gebruiken.

Beide zijn voor onder de boom op school.
Een nieuw project voor de zomer.

 Voor Petra haakte ik een tas. Ze zorgde zelf voor wol.

 De binnenkant gemaakt van haar eigen broek.
Compleet met 2 hele grote zakken.
Daarvan zijn ook de verstelbare schouderband en bloem gemaakt.

Ze moet wel zelf nog even op zoek naar leuke knopen.
Ik vind dat nogal persoonlijk en ze maken of breken de tas.
Goede knopen zijn dus belangrijk


Als dank kreeg ik van haar een leuk hart met een lief zelf gemaakt kaartje.
 .

Nog een beetje Pasen sorry.
Dit is het wandkleed wat we jaren geleden voor school maakte.
Elk jaar voor pasen hangen we hem op.



De kippen met hun eieren hadden ook een leuk plekje.


Fijne mooie Zondag.
Ik ben vandaag met de rest van de familie in Renesse de tent opzetten.
Groetjes Brigitte

9 opmerkingen:

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Welcome back Brigitte! Wow leuk zijn die spulletjes voor onder de boom. Daar hebben de kids jarenlang plezier van.
En zo te zien ben je zelf ook weer lekker bezig. You go girl! Warme creatieve groetjes van Susan
(Ik heb by the way een Give Away op mijn An Angel Each Day blog, Engelen Oorbellen, je bent van harte welkom!)

Marjanne zei

o wat is die motor met zijspan leuk!! en je tasje, alles wat je op deze post hebt laten zien is enig!Het wandkleed erg mooi, en de kippen lijken in hun sas met de paaseieren! Welkom terug in Blogland!

Unknown zei

Fijn dat je er weer bent! Wat een leuke dingen allemaal! Super idee zeg, die binnenvoering van de tas! Gelijk al zakken! ;-) Succes met de tent opzetten! Duim voor je dat het droog blijft!
liefs, Nancy

Esther zei

Fijn dat e er weer bent, hoop dat het goed met je/ jullie gaat, wat een leuke tas heb je gehaakt en die tent prachtig, fijne zondag, lieve groetjes Esther.

Jeanine zei

Prachtige spulletjes hoor!
Een fijne dag in Renesse. Is een leuk plaatsje. Dat kennen wij Belgen zelfs... Bij een strandwandeling zie je daar soms een zeehondje zijn kopje bovensteken.

Groetjes,
Jeanine

Joke zei

Wat een leuke tas heb je gemaakt! En al die leuke vilten dingen, zo mooi om te zien! En heerlijk de tent aan het opzetten, onze caravan staat ook al op de plek, maar we wachten op een beetje warmte... fijne avond nog!

Monique zei

Fijn dat je weer terug bent, ik geniet zo van je creativiteit!!! Lieve groet
Monique

rianne atelier Koekendiefie zei

Dat wordt weer gezellig onder die boom bij jullie. Leuke tent en die brommer is ook geweldig. Leuk ben benieuwd als het straks eronder staat.
Groetjes Rianne

Barbara Oudejans zei

O, ik ben helemaal weg van je tent! Enig! Lieve groetjes, Barbara