Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 23 maart 2012

Label boekje

Hallo allemaal.
Heerlijk de zon schijnt.
Lente.

Voor de 50 jarige maakte ik ook een boekje van kleine envelopjes.
Er zitten allemaal vakjes in met labeltjes.
Het werden er 17. Mijn ouders, zussen en kinderen schreven
er allemaal tekstjes voor hem op.
Erg leuk om te bewaren.
De foto's zijn van voor de labels beschreven zijn.

Vroeger spaarde hij postzegels.

 
Hij houd van de zee.


 Werk kleding is altijd redelijk netjes. Liever loopt hij in vrijetijds kleding.
 De klok van vadertje tijd.
 De natuur daar houd hij van.
 Muziek is hij gek op.

Ooit nog eens vliegen in een luchtballon.
Overal komt de 50 en felicitaties op terug.

Ik ben er heel trots op.
Het is een super gaaf boekje geworden waar heel veel tijd in zit.
Hele fijne zonnige dag Brigitte

13 opmerkingen:

Knutselpret zei

wow dat ziet er gezellig uit echt feestelijk.
Leuk idee.
Groetjes Albèrtje

Atelier het Uilenhuis zei

Wow, ik zit echt met open mond te kijken zo mooi is dit! Wat een werk moet dat zijn geweest, maar wat is het prachtig geworden!
Liefs,
Nanaya

vrouw Hommel zei

Wat een super leuk idee en ook zo mooi gemaakt. Dat is een echt herinneringsboekje geworden om te blijven koesteren.

DEKAKADO zei

Hier word ik stil van. Zoooo mooi!! Hier kun je zeker trots op zijn. Groetjes, Marleen.

Margo zei

Daar mag je terecht heel erg trots op zijn !
Wat een prachtig boek zeg, daar kijkt hij vast nog heel veel in terug !
Liefs
Margo

iene zei

kijk, dát is leuk én daar heb je meer aan dan aan zo'n bungeltje van mij...☺
(even antwoord op jouw vraag:op 1 van de foto's kun je wel ongeveer zien hoe het lintje vast zit, maar voor de nieuwe serie maak ik nog wel een wat duidelijker foto)
groetjes
Evelyn

Esther zei

Deze heb je echt mooi gemaakt, leuke herinnering, fijn zonnig weekend groetjes Esther.

Joke zei

Dat ziet er echt prachtig uit! Wat een werk en zo leuk bedacht allemaal! Wat zal hij er blij mee zijn!

Bonjade zei

Daar zal idd heel veel tijd maar ook heel veel liefde in zitten.
Je ziet echt dat het met heel veel zorg en liefde is gemaakt.

Je hebt dus wel eer van je werk.
Het is een pronkstuk geworden.

Fijne avond

Liefs

Evelyn zei

en terecht dat je er trots op bent! lijkt me een heel werk. leuk hoor!
groetjes, Evelyn

Maia zei

Oooooo zeg wat een gaaf boekje heb je gemaakt en wat een werk maar zoooo moooi!
leuke details en zo aangepast aan de persoon zelf super mooi!
Met alle beschreven labels er in blijft dit een herinnering om te koesteren!
Je eierkransje is ook erg mooi en de 50 kaart natuurlijk ook!
Groetjes Maia

Monique zei

Wat een gaaf boekje geworden en lijkt me onwijs leuk om te krijgen. Lieve groetjes
Monique

Desirée-ScrapDees zei

oh helemaal leuk dit joh, echt heel erg mooi geworden!
Fijne zondag hé en laat je niet beet nemen!