Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 5 februari 2012

Uitslag.

Daar is ie dan eidelijk de uitslag van mijn Give Away.
Men neme een Bingo machientje.

Een kladblok met alle namen.

 En draaien maar. Kunnen jullie het zien/

Inderdaad het werd nr 8 en dat is Joke van http://jokesjokidoki.blogspot.com/.
Van Harte.
Zou je mij een mail willen sturen met adres gegevens.
mihvj@hotmail.com. Het pakketje komt dan zo spoedig mogelijk
naar je toe.

Dat was het weer voor vandaag.
Fijne avond nog en bedankt voor het meelezen.
Brigitte

7 opmerkingen:

Esther zei

Gefeliciteerd Joke en Jij Brigitte Bedankt voor je leuke give away, fijne week groetjes Esther.

Marjanne zei

gefeliciteerd Joke!

Desirée-ScrapDees zei

bingo! Oeps, dat was en valse hihi. Nou Joke van harte hoor en jij bedankt voor de verloting!

Joke zei

Oh, wat geweldig! Echt superleuk, een echte verrassing! Dank je wel, ik ben er heel blij mee, en je ziet het resultaat natuurlijk binnenkort op mijn blog!

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Zo kom vandaag effe spieken hier...wat een leuk idee zo'n give a way en dan ook nog eens met zo'n leuke bingo machientje hihi...
Oh ik zag zelfs mijn naam op de lijst staan...oh das liefff <3.

Dank je wel nog voor je reactie op mijn blog :D
Ik hou je hartjes inspiratie in gedachten...morgen is mijn dochter jarig...heb een nieuwe cake vorm bij de Lidl gekocht...dus ga creatief een cake maken ;) voor mijn 365 dagen creatief project.

Ennuh Joke gefeliciteerd !

Margo zei

Leuk gedaan met je bingo ! Proficiat Joke !
Liefs
Margo

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Nou zus die kan ik ook wel even lenen zeker :-)
Gefeleiciteerd Joke met de super give away!!!!
XX