Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 24 januari 2012

Onder de boom 3

Hallo allemaal.
Dank jullie voor alle lieve berichtjes.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Mijn tour van vandaag begint bij een nieuw stukje.
We maakte een kabelbaan.
De kabelbaan gaat naar het huisje in de boom.
We maakte er een klein cafeetje van.
Er is een heerlijk glas Gluwijn te koop.




Het cafeetje hangt in de boom.
Via een mooie wenteltrap kunnen de kabouters naar beneden.

De trap heeft ons heel wat hoofd brekens gekost.
Boven aan de berg staat een huisje.
Buiten slaapt een kindje in de hangmat.
Ook hier een vogelhuijs.
De kinderen maakte een mooie sneeuwpop.



Morgen een laatste stukje.
Groetjes Brigitte

6 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

een kabelbaan gaaf joh! Wij zijn bezig met het opbouwen van een trein en willen in de toekomst ook graag een kabelbaan, maar die zal wel heeeeeel wat kleiner worden, leuk!

Bizzy @ home zei

Zo, dat is echt super leuk zeg, wat zullen de kinderen er op los fantaseren! Gaaf gedaan.
Lieve groet, Renny

WOLfje zei

Ach, waar is die sneeuw nu?? buiten dan he? Krijg helemaal zin in winterse taferelen als ik naar de foto's kijk en denk terug aan vorig jaar, de vele sneeuw, de ongemakken maar vooral het grote plezier dat we steeds hadden.

rianne atelier Koekendiefie zei

Leuk stukje weer en ja die wenteltrap dat kan ik me voorstellen dat je daar kopzorgen van hebt gekregen. De skischans is ook erg super hoor.
Groetjes Rianne

Esther zei

PRACHTIG, ik maar uit dat ze niet door al die Gluwijn dronken naar benden komen :-D ;-D fijne woensdag groetjes Esther.

Sara Francina zei

dat ziet er heel leuk uit ! Jammer dat de winter dit jaar wat tegenviel maar misschien deze week nog wat vorst .

Groetjes Franca