Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 15 januari 2012

Baby uggs

Toen ik ze voor de eerste keer zag was ik op slag verliefd.
Ik heb heel internet af gezocht naar een goed patroon.
Liefst met filmpje wat patroon lezen kan ik echt niet.
Snap er niets van. Maar met filmpjes lukt het wel.
Ik heb er toch een beetje een eigen draai aan gegeven.
Dit zijn ze geworden.


Met knoop.
Zijn ze niet super schattig?
Er volgen er vast meer.

Groetjes en nog een fijne zondag avond. Brigitte

12 opmerkingen:

Esther zei

Wat een schattige Baby uugs, fijne week groetjes Esther.

Splashes of Pink and Mint zei

Ahhh... wat schattig!!! En knap hoor, dat je het zo maakt, ik heb juist wel een patroon nodig!
Groetjes Elly

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Zijn dit nou die je gisteren liet zien of heb je weer nieuwe gemaakt?
Ze zien er erg schattig uit die van mij zijn ook af en ze zijn ook leuk geworden.
XX

Bregit zei

Die zijn erg leuk. Toch gelukt zo te zien en daar een eigen draai aan gegeven!
Groetjes van Bregit

Marjanne zei

ooowwww wat gaaaaaaf, heb je hier een patroontj ofzo van??

Marianne zei

Süperschattig zijn ze geworden.
creatieve groetjes, Marianne

Unknown zei

Erg mooi gemaakt, ze zijn schattig !
Groet Thea

Margo zei

Wat zijn die superschattig zeg !
Liefs
Margo

Bonjade zei

Wow! Die zijn lief!

Zijn ze voor iemand speciaal gemaakt.....?
wat zal dat stoer en lief staan.

Fijne dag

Liefs

Unknown zei

Ze zijn ontzettend leuk!!! Stoer en lief!!
liefs, Nancy

Anneke zei

Jullie zitten wel tot over jullie oren in de baby slofjes! Gaan ze op de kraam??

groetjes, Anneke

Christine zei

Ze zijn zo leuk, echte schatjes!
Liefs
Christine