Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 5 december 2011

Hallo allemaal.
Vandaag voor veel kindjes een spannende dag waar ze al weken
naar uitkijken.
Op school komt de Sint ook aan en ik ben dan ook al vroeg
druk met het klaar zetten van zijn zetel.
Ik kan helaas voor jullie geen foto maken van de Sint want ik ben al
weer weg voor hij aan komt. Ik mag heel fijn naar de tandarts om mijn tand
te laten vullen.

Wij vierde gister al Sinterklaas bij mijn zusje.
Mijn kids zijn groot maar voor haar dochter vierden we het wel.
Fijn dat mijn kids nog wel mee gingen.

Voor mijn ouders maakte ik net als alle andere jaren kerstkaartjes.
Ze krijgen ze altijd met Sinterklaas.
Hieronder de eerste 10.
Het zijn dit jaar labels geworden. Ik heb ze gemaakt in setjes van 5
van het zelfde soort. Ze zijn wel alle 5 anders.
Ze zitten dit jaar voor het eerst in een mooi doosje.
Een sigarenkistje beplakt met een gezellig papierje.
Het papier is van de Xenos en ik heb het beplakt met behanplaksel.
Kan natuurlijk ook met Deco patch dan krijg je er een mooi glans laagje
over heen. Dit laagje krijg je ook door er blanke lak van de Action
over heen te spuiten.


De stempel op dit kaartje is van het Kruidvat.

Net als deze papiertjes.
De houten  figuurtjes heb ik vorig jaar bij de Trekpleister gekocht.
Het waren knijpertjes.

Iedereen weer bedankt voor het meelezen.
Heel fijne dag vandaag.
Groetjes Brigitte

3 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

oei iets teveel pepernoten gegeten, dat je naar de tandarts moet? Nou sterkte hé, mijn hobbie is het ook niet!
En wat een gaaf kistje met inhoud zeg, je bent goed bezig geweest!

Esther zei

Wat een mooi doosje en wat een leuk papier zit erop. Groetjes Esther.

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ze vonden ze super leuk en een goed idee om ze in zo n kistje te doen xx je zussie