Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 22 oktober 2011

Paspop en speldenkussen.

Ook voor ons nieuwe project deze paspop.
Vind hem wel leuk maar er moet nog wel wat aan gesleuteld worden.
Ben nog noet helemaal tevreden. Ze is ook wat aan de forse kant vind ik.
De stofjes komen weer uit de zak.
De standaard is een soort van vaasje uit de kringloop.
De knopen uit mijn knopen doos.
Ik heb er ook de knop bovenop mee gemaakt.
Helaas kun je dit niet zo goed zien.
Het bloemetje maakte ik door de stofjes uit te stansen met de Double Do
en op elkaar vast te zetten met een knoop.






Ik ga zeker nog een poging wagen.

Deze speldenkussentjes kom je ook overal tegen.
Kopje van de Kringloop, stofje uit de zak en knoopjes uit de pot.


Helaas heb ik het laten vallen en moest ik een nieuwe maken.
Deze zet ik vandaag op de foto en laat jullie dan
gelijk wat betere foto's zien.

Groetjes en een fijn weekend Brigitte.

5 opmerkingen:

Esther zei

Wauw prachtig allemaal. Fijn weekend groetjes Esther.

vrouw Hommel zei

Ik vind je paspop juist heel leuk omdat die wat aan de forse kant is, weer eens wat anders.

Evelyn zei

ooh wat vind ik haar leuk!!!

Margo zei

Wat knap dat je dat allemaal zelf bedenkt en dan ook zo maakt !
Die paspop is echt heel tof hoor !
Liefs
Margo

Desirée-ScrapDees zei

oh wat is het allemaal weer leuk geworden zeg, vooral je paspopje!