Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 4 juni 2011

Visjes

Ik had weken geleden ratan visjes meegenomen van het tuincentrum.
Vond ze zo schattig.
Wist meteen wat ik er mee zou doen.
Dus alleen nog opzoeg naar een passend stofje.
Vorige week kwam ik die tegen in Den Bosch.
Super gave stoere stevige stof.
Ik maakte er deze visjes van. In het totaal 8 setjes.



Ik vind ze erg leuk geworden en jullie.
Groetjes en een fijne zonnige dag Brigitte

10 opmerkingen:

Marjanne zei

ja héél leuk!!

Unknown zei

leuk brigitte, stoere vissen heb je daar...jij ook een fijne zonnige dag! groetjes Nicole

Gera zei

Lekker stoer!! En helemaal zee!

Fijn weekend,
groetjes, Gera

Unknown zei

Ik vind ze helemaal geweldig!! Die staan ook nog op mijn lijstje!! Maar deze vind ik wel erg mooi hoor! Je adresboekjes zijn ook erg leuk! Ben ook benieuwd of het kussen wat gaat worden ;-) De rand lijkt me best moeilijk! fijn weekend! Groetjes, Nancy

DEKAKADO zei

Ja, helemaal geweldig. Kun je zien wat een stofje veel doet. Lekker stoer. Super.

Splashes of Pink and Mint zei

Wat een gave stof! Het zijn superstoere visjes zo!
Groetjes Elly

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Super zijn ze he zus ben benieuwd morgen spannend

Tot straxxx xxxxx

Desirée-ScrapDees zei

oh wat een leuke visjes, heb ik een tijd geleden ook gemaakt, echt leuk! En die stof heb je in denbosch vandaan? Weet je toevallig ook nog waar, vind hem szo leuk!
Je etuitjes zijn ook zo goed gelukt!

Desirée-ScrapDees zei

ik had het kunnen weten dat het die winkel is, daar verkopen ze zo'n beetje alles, bedankt voor de info!

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

zo die zijn echt super leuk .
ik vind de stof ook super leuk.
Lieve groetjes Margarita