Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 16 mei 2011

Nog meer.

Voor de kleine meisjes die van nagelak houden maakte ik deze tasjes.
Er zit een klein nagelvijltje, nagellakje en lipgloss in.
Speciaal voor kleine princesjes.


Op het tasje zit een labeltje met girls en een handje met voetje.

Groetjes en een fijne avond Brigitte


Ps kijken jullie ook eens bij mijn zusje ze heeft een geweldig paardje gemaakt.

Posted by Picasa


8 opmerkingen:

Evelyn zei

wat onwijs schattig!!:-)

Loves to Create by Jacqueline blog zei

wat zijn ze toch leuk

Dank voor je lieve reactie en bericht.

Xx je zussie

Margo zei

Oooooooh !!!!!!!
Het kleine meisje in mij schreeuwt HEBBEN HEBBEN HEBBEN !
Wat is dit lief zeg !
Groetjes
Margo

Marjanne zei

dzee zijn ook zo leuk!! Ik zoek een toilettasje voor mijn dochter, wel wat groter dan deze (zij is 22) voor haar make up spulletjes. Verkoop je ze ook via internet? Kan je me een mailtje sturen?

vrouw Hommel zei

Ik draai mij even om en hup daar staan alweer nieuwe tasjes, zo leuk ook weer deze.
groet.

Esther zei

Wat ben je lekker bezig, sluit me helemaal bij Vrouwtje Hommel aan:-D het stokpaardje van je zus is geweldig, ik heb hem vorig jaar in het rood/roze gemaakt. Groetjes Esther.

jeanet zei

Mijn prinsesje in intussen 20 jaar maar ik weet zeker dat ze dit nog steeds hartstikke lief vind en anders haar mama wel! Groetekes van Smoek

fieve zei

Wat een superschattige tasjes!!!!!