Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 23 april 2011

Fijne dagen.

De markt vandaag hebben we redelijk gedraaid.
Morgen hopen we op een wat beter resultaat.
Het weer was natuurlijk super. Misschien wel te warm en meer
terassen weer. Ach zo is het elke keer wat.

Voor iedereen hele fijne Paasdagen.
Geniet van het mooie weer en rust lekker uit.
Groetjes van mijn zus en mijzelf ofwel Made by Daisy.
Brigitte

6 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

veel succes ermee dan! VInd dit er ook erg leuk uit zien!

rianne atelier Koekendiefie zei

Succes morgen en jij ook fijne paasdagen.
Paasgroetjes Rianne.

Margriet Tournier zei

Het is al goed dat je 'redelijk' gedraaid hebt. Beter dan de vorige keren toch? Ik heb heel vroeger ook wel eens op markten gestaan en het geld wat ik verdiende hield ik altijd apart om weer nieuwe hobbyspulletjes van te kopen. Dat gaf zoooooo'n goed gevoel! Gewoon niet te hoog inzetten, dan valt het altijd mee.

Groetjes en fijne Paasdagen.
Margriet

Margo zei

Het was dan beter dan vorige keer leid ik daaruit af !
Ik duim voor vandaag !
Liefs
Margo

Unknown zei

Er gaat best veel tijd in een webshop zitten. Foto's maken, plaatsen, beschrijving. Iedere dag kijken of je een bestelling hebt (ik heb een ander mailadres voor mijn webshop). En het loopt niet echt.. mensen willen toch graag iets zien denk ik. Ik heb er geen tijd en vooral geen energie voor ;-) Markten doen het denk ik, veel en veel beter!! Groetjes, Nancy en ja, mijn dochters willen ze helaas ook niet meer haha!

Splashes of Pink and Mint zei

Ik hoop dat je een goede dag gedraaid hebt! Tja, dat is toch altijd moeilijk te zeggen denk ik, waarom het de ene keer beter is dan de andere keer. Het weer speelt in ieder geval wel een grote rol (niet te warm, niet te koud).
Groetjes Elly