Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 3 april 2011

Cupcake en een jarig

Bij Roos zag een schatig gehaakte cupcake aan een sleutelhanger.
Ik vroeg haar een patroontje. Maar die had ze niet ze haakt gewoon
zomaar iets uit het hoofd dus stuurde ze mij er eentje om zelf uit te
vogelen hoe te haken.
Dit kreeg ik van haar. Zo lief bedankt Roos.

 Met een leuke kaart die ze al liet zien op haar blog.




Dit maakte ik er van. Het is een eerste probeersel. EEn beetje groter
maar toch wel goed gelukt vind ik zelf.
Er gaan er met wat aanpassingen zeker meer volgen. Deze is al weg als
verjaardags kadootje.




Vandaag is de verjaardag van mijn dochter. Gister werd ze 19 jaar.
Ook vier ik mijn verjaardag aangezien ik volgende vrijdag verjaar.
Voor mijn dochter maakte een vriendin weer een hele mooie taart.
Mooi he? En hij smaakt ook nog eens voortreffelijk.




Ik pimpte zelf voor haar een doosje waar haar kadootje in paste.
Het doosje een tijdje geleden van mijn zus gehad was wat saai.
EEn mooie wikkel van karton, een ingekleurde stempel en wat frutsels maken er een super
verpakking van.


Het labeltje met verjaardags wens.

De kat vond onze opgeblazen ballonnen zeer intresant.
Al onze andere katten zijn bang voor ballonnen. Aygo niet hij ging
er zelfs mee spelen. Maf beest.

Iedereen een fijne zondag. Hier schijnt de zon zo af en toe.
Groetjes Brigitte

12 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Brigitte,
Jij hebt vandaag een leuke dag precies !
Heel goed gelukt je eerste cupcake !
De taart ziet er inderdaad heerlijk uit en dat doosje hebt je erg leuk gepimpt !
Gefeliciteerd met je dochter en ook voor jou alvast een heel gelukkige verjaardag !
Liefs
Margo

Mayflower zei

Van harte gefeliciteerd met je dochters verjaardag Brigitte en jij ook alvast met de jouwe. Wat een prachtige taart.....bijna zonde om aan te snijden en wat een prachtige cupcake heb je gehaakt, lief van Roos om je dit toe te sturen.
Hier komt de zon nog even door....heerlijk.
Lieve groet, Mea

Roos zei

Hey Brigitte, het is je gelukt hoor en hoe....Geweldig goed toch!
Echt knap van je om het zo na te maken.
Hopelijk heb je een leuke dag, nogmaals Gefeliciteerd met je dochter, de kado verpakking is echt een plaatje!
Heeft de kat nog wat balonnen heel gelaten hahaha.

rianne atelier Koekendiefie zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Leuk dingen heb je weer gemaakt. Je cupcake is goed gelukt ik doe het je niet na.
Groetjes Rianne.

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ja ja zus dat heb je heel mooi gemaakt hoor heb het nog in het echt gezien ook allemaal.

XXx Je zusje

Anoniem zei

Mooie cupcake, ik heb ergens het patroon gezien. Maar waar, ik zal eens zoeken en het je dan mailen.

Esther zei

Nog gefeliciteerd met dochter en je Cupcake is prachtig geworden. Fijne week Groetjes Esther.

Anoniem zei

Hoi Brigitte,

Niet slecht gedaan hoor!!Ik doe het je niet na!
Daar mag je zeker tevreden over zijn!
Gefeliciteerd met je dochters verjaardag!

En die van jou? Vier je die niet dan?
Zonde meid!

Fijne knutselweek,groetjes Thea♥

Huis van "Mijn" zei

Van Harte Gefeliciteerd met je dochter...en wat een leuke taart, bijna zonde om op te eten.

Groeten Willianne

Margriet Tournier zei

Oooh die cupcakejes zijn echt geweldig! Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en alvast gefeliciteerd me je eigen verjaardag!

Groetjes,
Margriet

Desirée-ScrapDees zei

wat een leuke cupcake is dat zeg en ben even bij je zus langs gehupt!

Corina zei

Goed gedaan en erg leu je cupcake! Nog egfeliciteerd met je dochter en voor jezelf ook een gezellige verjaardag morgen!Alvast van harte gefeliciteerd!!
Groetjes Corina