Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 10 januari 2011

Het bruidspaar en de kerk

Vorig jaar maakte ik een bruidspaar.
Daarbij hoort natuurlijk een jerk.
DEze maakten we van een oude rieten laars. Hij is
wel half vergaan in de buitenlucht.
De kerk stond vorig jaar boven op de berg.
Nu heeft hij een belangrijke plek in het midden onderaan de boom.

 Het bruidspaar is onderweg naar de kerk.

Ze komen aan in een arreslee.
Getrokken door 2 herten




Deze foto is later gemaakt. We vonden de slee wat kaal dus hebben
we er nog wat roosjes opgeplakt.

De bruidskindjes met een rozenboog.






De gasten.

Een echte klok in de toren.

En bovenop het dak zelfs een haantje.


Groetjes en een fijne avond Brigitte

5 opmerkingen:

Barbara Oudejans zei

Wauw, al die details maken het zo speciaal! Echt een plaatje om naar te kijken! Lieve groetjes, Barbara

jeanet zei

Ooooooo wat romantisch! En die kerk he ik blijf het een plaatje vinden! Mag ik de volgende keer ook een uitnodiging (beetje brutaal maar zo´n trouwerij is toch wel heerlijk!) Neem ik een bruidstaart mee (op mini formaat)En het belangrijkste ben ik vergeten alsnog Hartelijk gefeliciteerd met je zoon's verjaardag. Volgend jaar Sweet 16!
Groetjes Smoek

Marjanne zei

Jee zeg het is een echt sprookje! Enig!!

Marjanne zei

Bedankt voor je bezoekje en je tip. Het voordeel van ribbelpapier dat in de pakjes met koekjes zit is dat het heel soepel is en licht, en lekker... prettige avond!

Esther zei

Wat een leuk tafereeltje en je popjes zien er erg mooi uit. Lief dat de hertjes de arrenslee trekken, groetjes Esther.