Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

woensdag 12 januari 2011

Herten en vogel voederplaats

Natuurlijk moeten de hertjes wat kunnen eten.
In de sneeuw is weing te vinden.
Nu moeten de kaboutertjes dit nog even doen.
Later deze week maken we nog een voer bak.
Een van de kabouter kindjes is op de rug van het hert geklommen.


Ook de vogeltjes hebben het wat moeilijker.
Hier hebben we een pinda slinger voor opgehangen
tussen de bomen.

En we maakte een voeder huisje met een klein vetballetje en voer binnen in.
Ze hebben niet echt netjes gegeten zo te zien.


Groetjes en een fijne avond Brigitte

7 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Wat is dit weer prachtig gemaakt en zo leuk dat er een heel verhaaltje bijzit. Zo lief dat je ook aan die diertjes daar denkt.
groetjes

Corina zei

Wat heerlijk om te zien en te lezen.
Ik wilde dat ik nog op school zat ;-)
Groetjes Corina

Mayflower zei

Ohhh....wat ziet dit er weer prachtig uit Brigitte, een heerlijk winters tafereeltje.
Ook vind ik je nieuwe header en achtergrond heel erg mooi geworden.
Lieve groet, Mea

Marjanne zei

o wat mooi Brigitte... dit ga je voorlopig nog niet opruimen hè? Hier kan je de hele winter van genieten!

Esther zei

Wat een leuk verhaaltje en wat hebben jullie dit weer mooi gemaakt. Groetjes Esther.

Barbara Oudejans zei

Wat prachtig weer allemaal, wat een creativiteit! Lieve groetjes, Barbara

jeanet zei

Ooooo wat riet petit! Heb ik nooit aan gedacht dat de diertjes in onze wintertaferelen ook misschien honger zullen hebben. Daar moet ik ook iets aan gaan doen!
Groetjes Smoek