Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 23 november 2010

Sint en Piet op school



 Twee jaar geleden maakte een moeder deze kistjes voor ons.
Ze staan in de raamkozijnen en krijgen veel bekijks.





Ook al weer een paar jaar oud. Ze zijn gemaakt van papier en behoorlijk groot.
Wij zijn er nog steeds trots op.
We vinden het best lastig iets te maken voor de Sint.
We willen eigenlijk niets met een Thema dit omdat we dan elk jaar iets
moeten maken. Deze weken volgen elkaar zo snel op met elke keer weer
een nieuw onderwerp. Elk jaar hebben we weer zoiets als we hadden vooruit
moeten werken. Ook staat alles zo kort.
We bewaren dus alles netjes zodat we het nog wat jaartjes kunnen gebruiken.
Door de school staan zakken met nep kadootjes en andere kleine spulletjes.
De klassen zijn versierd kortom een gezellige boel.

Als de Sint door school loopt zijn wij stiekum bezig met het versieren met de
kerstbomen. Zodra de kinderen de deur uit zijn zetten wij snel de bomen neer.
Als ze dan Maandag weer op school komen zijn de Sint spullen weg en de lichtjes
in de bomen branden.
En wij Pffffffffffffffff zitten er dan even door heen en kijken uit naar de vakantie.

Fijne dag vandaag Groetjes Brigitte
ps De kerstballen hieronder zijn te koop. Net als vele andere spulletjes.
Voor info kun je me mailen mihvj@hotmail.com

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze zijn leuk, die kistjes!Mooi gedaan!
Dat kun je ook goed opbergen en blijft mooi!

Bedankt voor het aanbod,ik ben op internet aan het zoeken naar muzieknotenpapier. Ook ga ik in het dorp er eens opuit.
Als ik niks vind, meld ik me bij je!

Fijne dinsdag, groetjes Thea

Esther zei

Wat zal het bij jullie op school gezellig zijn. groetjes Esther.

Carla zei

Wat een gezellige boel op school, maar wat jij ook zegt....een behoorlijke drukte doordat het allemaal heel snel achter elkaar aankomt. Succes met jullie bezigheden. Groetjes Carla.

Barbara Oudejans zei

Oooo, die kistjes vind ik echt enig! Die ga ik zeker onthouden! Lieve groetjes, Barbara