Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 27 november 2010

Breien voor India


Ik ben op veel blogs al tegen gekomen dat je kunt breien voor India.
Ook onze school doet mee. Er stond zelfs een stukje over in de krant.
Helaas zijn ze onze mooie foto vergeten.
Ik vond ook nog ergens een haakpatroon en dat is meer mijn ding.
Ga dus ook mee doen alleen na de feestdagen. De actie loopt nl tot
Februarie dit jaar.
Doen jullie ook mee?
http://www.breivoorindia.nl/ Hier vind je het hoe en waar over.

Groetjes en een fijn weekend Brigitte

2 opmerkingen:

jeanet zei

Hoi Brigitte, wat cool om te haken voor India. Alleen haken werkt niet zo voor mij...jammer. Wat heb jij de laatste tijd toch een hoop mooie en leuke dingen gemaakt en versierd op school!!! Die luier kinderwagenwat een idee!!! En dan die naamslinger zo leuk! Je notitie boekjes kortom en oja ook nog op verschillende markten staan. Wat ben jij druk in de weer ha,ha,ha een duizendpoot! Maar ik word altijd vrolijk als ik op jou blog kom. Zo'n variatie en met volgens mij heel veel plezier gemaakt! Tot de volgende keer groetjes Smoek

Carla zei

Wat een geweldig initiatief Brigitte. Bedankt voor de link. Ga me even inlezen.
Fijne zondag, liefs Carla.