Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 19 oktober 2010

Kevertjes en eekhoorntjes

 Ook de kevertjes hebben een eigen huisje. Ze wonen in een gevonden oude schoen. De baby wiegt zachtjes in het hangmatje.
Een super leuk pakketje weet alleen niet meer van wie.







 De eekhoorntjes zijn op zoek naar hun wintervoorraad.
Er is genoeg te vinden voor ze.
Dit is uit een pakketje dat bij het wouddorp hoort van Atelier Tintangel.



Regent het bij jullie ook zo. Hier komt het af en toe
met bakken tegelijk naar beneden en 20 min. later schijnt de zon
weer voor een poosje. Heerlijk weer om binnen te zijn lekker
achter de naaimachine. Fijne dag Brigitte

6 opmerkingen:

Muisje zei

Wat ziet er er gezellig uit.

Groeten Herma

Margriet Tournier zei

Het wordt steeds gezelliger in het bos! Ook hier in Brabant wisselen regen en zonneschijn elkaar af.

Fenny zei

wat mooi die herfsttafereeltjes!

Enja hier regent het ook en even later was het zonnetje er!

Bonjade zei

Een prachtdag idd voor iets creatiefs....
En dat zit hier bij jou wel goed.....zoveel moois. Knap hoor.
Liefs

rianne atelier Koekendiefie zei

Wat zijn de kevertjes creatief geweest, maarja met jullie als voorbeeld kan het ook niet anders. Het keverhuisje is een pakketje van Atelier Pippilotta.
Groetjes Rianne.

Barbara Oudejans zei

O, wat schattig allemaal! De kevertjes heb ik ook nog liggen, nu ga ik ze zeker een keer maken! En ja, ik ben net nog overvallen door een enorme plensbui! Nadeel: alles nat. Voordeel: lekker een joggingbroek aan en met warme thee achter mijn laptop ... Lieve groetjes, Barbara