Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 9 oktober 2010

Herfstslinger


Op school hebben we in de groote hal de herfst slinger opgehangen.
De Herfst slinger is van Septemberspring.
Alleen de slinger in de hal valf niet op daarom maakte we hem op een bord.
2 Raven houden hem vast deze zijn van papier.
De papieren uil zit op een tak. Als lijst maakte we een rand met hooi en
allerlei dingen als kastanjes, eikeltjes, appeltjes, paddestoeltjes, mos, enz.
Het ziet er weer super leuk uit en de kinderen weten dat het herfst is.
Fijne dag allemaal. Groetjes Brigitte

4 opmerkingen:

Muisje zei

Wauw wat gaaf, die wil ik ook wel in mijn huis.
Zo leuk.

Groeten Herma

DEKAKADO zei

Gezellig en bedankt voor de tip.
Delen is leuk he?!!
Groetjes, DEKA, Marleen.

Esther zei

Wat een ontzettend leuke herfstslinger, gezellige boel daar bij jullie op school. Fijn weekend groetjes Esther.

Barbara Oudejans zei

Mooi, zeg! Ik vind het zo leuk dat dit bij jullie op school zo mooi verzorgd wordt! Lieve groetjes, Barbara