Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 15 oktober 2010

Draaimolen


 Vorig jaar maakte ik een paddestoel.
Zonder patroon. Mooi vond ik hem niet. Wel grappig.
Ik denk dat ik hem niet zo geslaagd vond vanwege de
hele lange stam.
Door een nieuw patroon wat ik tegen kwam op een blog
dacht ik weer aan deze paddestoel. En ja hoor de oplossing
gevonden. We maakten er een draaimolen van. Kabouters
willen ook wel eens een ritje in zo'n draaimolen.

Fijne dag vandaag Brigitte

5 opmerkingen:

Esther zei

Ik vind hem SUPER en wat een leuk idee. Fijn weekend Groetjes Esther.

Carla zei

Wat een leuk geheel zo Brigitte!!! Enig met die schommelende kabouters. Fijn weekend, groetjes Carla.

Anoniem zei

Wat leuk Brigitte,

Je weet er toch nog iets leuks van te maken!!

Heel herfstachtig plaatje zo!!

Fijn weekend, groetjes Thea

Corina zei

Wat ziet het er gezellig uit, een heel goed idee om er een draaimolen van te maken!
Groetjes Corina

Barbara Oudejans zei

O, wat is dit weer superleuk! Enig! Lieve groetjes, Barbara