Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 28 september 2010

Tilda













Dit weekend nog een Tilda pop afgemaakt.
Ik had eigenlijk een ander jurkje voor haar maar mijn zoon vond het popje te dik. Het is inderdaad een Tilda pop met een wat steviger postuur.
Eerlijk gezegd vind ik die ook wat leuker.
Voor het jurkje maak ik nog een andere pop zodat ze hier op de schoorsteen kan pronken.
Deze Tilda is voor de verkoop.


Fijne dag vandaag Brigitte

5 opmerkingen:

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

wat een schatje .
ik vind het helemaal niet erg hoor een stevig postuur.wij zijn tenslotte ook niet allemaal super slank:) ik in ieder geval niet.een hele fijne dag.
liefs Margarita

Cinderell@'s wereld zei

Leuk !!
Bij mij liggen er ook nog 2 om af te maken....wie weet ga ik daar snel aan beginnen...
Ik vind haar mooi!
cinderella-creative-wereld.blogspot.com

Esther zei

Wat is ze leuk en mooie stofjes heb je gebruikt, groetjes Esther.

Mayflower zei

Wat is ze mooi geworden Brigitte, dat heb je knap gedaan hoor.
Lieve groet, Mea

jeanet zei

Hoi Brigitte, ik hou van "stevige dames".
En jou pop vind ik heel ooi gelukt. De kleurtjes vind ik heel mooi. Spannend om zo'n mooie pop dan weer te verkopen! Groetjes Smoek