Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 4 september 2010

Kleine schilderijtjes



Vandaag is de braderie. Ik moet werken en kan er helaas niet bijzijn.
Vind het wel heel jammer. Hoop dat ik wel even kan gaan kijken.
Er is voor de braderie niet veel reclame gemaakt. Het is een kleine
buurt braderie. Ben dus erg benieuwd wat het brengen gaat. Als we
veel overhouden proberen we het deze maand nogmaals ergens in de buurt.
Zusje veel succes vandaag ik zal voor je duimen.
Hierboven kleine schilderijtjes die we gemaakt hebben. Super om te doen
met een erg leuk resultaat. Je ziet iets leuks onder je handen groeien.
Maar goed dat we zoveel stofjes, kraaltjes, knoopjes en lintjes op voorraad
hebben. Deze stofjes komen trouwens uit een pakketje van het Kruidvat.
Groetjes en bedankt voor het meelezen. Ook voor de lieve en leuke reacties
elke keer. Brigitte
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Corina zei

Heel veel succes vandaag, het weer is in ieder geval prachtig.
De schilderijtjes zijn echt gaaf!!
Groetjes Corina

Barbara Oudejans zei

Leuke schilderijtjes! Wat jammer dat je er zelf niet bij kan zijn! Maar voor je zus: veel plezier en hopelijk een goede verkoop! Lieve groetjes, Barbara

Esther zei

Ik hoop dat je zus een goede verkoopdag gehad heeft en dat jij nog even bij haar langs bent geweest, je schilderijtjes zijn erg mooi. groetjes Esther.