Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 30 juli 2010

Zaterdagavond

 

Gewoon een gezellig avondje in Renesse. Eerst geholpen bij de activiteit
tafeltennis. Mijn zoon werd 2 de en we deelde aan alle kinderen een loly
uit met een blikje drinken en een super lang rietje.
Mijn dochter was er ook voor een weekend dus na afloop samen naar de kermis.
Er was een mega hoge draaimolen die ze wel evne wilde uitproberen. Sorry meisje
maar je moet alleen ik blijf veilig op de grond.
Ook nog een hele mooie maan gezien vanaf ons paadje.
Groetjes Brigitte
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Roos zei

Fijn voor je dat je het zo naar je zin hebt op je vakantie, geniet maar lekker verder!

jeanet zei

Hoi Brigitte, wat een fijne vakantie heb jij! Mooie foto´s! En wat een geweldig leuke sleutelhangers maak je!!!! Je labelohaakdingetje vind ik een uitvinding!Zooo leuk! En je Tilda-kat is zo'n lieverdje! Je kaarten zijn erg mooi geworden! Kind je gaat als een speer!hi,hi,hi Groetjes Smoek