Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

woensdag 23 juni 2010

Wagen

Ik heb de wandelwagen voor mijn nichtje opnieuw aangekleed. We hadden de wagen een tijdje geleden bij de kringloop gevonden. Mijn zus vond het wel iets als kado voor haar dochter. Moest er alleen nog wel wat nieuws voor maken.

Het matrasje gewassen en voorzien van een nieuw laken hoesje.
Het kussentje gewassen en gestreken want het stofje was zo schattig en nog in prima staat.
Een nieuw lakentje maar met het roesje van het oude dekentje. In de was is het alleen roze geworden het was eerst wit.
Een dekentje van witte vlies een een gehaakt dekentje gemaakt.

De wagenspanner vernieuwd met een beetje oud en een beetje van mezelf.
Een koffertje voor allen spulletjes aan de duwstang gehangen.
En tot slot een lief knuffeltje erbij. Alles heb ik een beetje opgevrolijkt met vilten hartjes een een klein glimmertje.

Nu maar hopen dat ze er ook mee speelt.
Ze vond hem wel leuk geworden.
Ik trouwens ook vind hem super.
Jammer dat mijn huis zo klein is want anders zou ik hem zelf neergezet
hebben met een paar oude poppen erin. Helaas.
Groetjes en bedankt voor het lezen.
Brigitte

7 opmerkingen:

Loveforpiemonte zei

Ja als je zo'n bijzonder object zo mooi hebt gemaakt is dat best moeilijk afstand doen. Gelukkig weet je waar hij terecht komt en maak je er iemand heel blij mee. Ik vind hem zelf ook geweldig trouwens.
groetjes Madelon

Ingrid. zei

Ooo wat een prachting voertuig ;-) Erg mooi gedaan !
Groetjes van Ingrid.

Elise zei

Wat een leuke kringloop vondst is dat! En je hebt er een mooi geheel van gemaakt! Mijn dochter zou zoiets geweldig vinden ;-)

Esther zei

Hij is erg mooi geworden, je nichtje zal er wel erg blij mee zijn, groetjes Esther.

Muisje zei

Hij is prachtig geworden.
Ik zelf mijn oude ook nog, maar of dochterlief daar mee tevreden zal zijn.
Hij is namelijk bruin, maar nog in prima staat.
Maar voor eerst heeft ze nog een rieten poppenwagen.

Groeten Herma

Stina zei

echt mooi zo'n oude kinderwagen en wat heb je die weer mooi opgeknapt.
Je blog ziet er ook mooi uit, gezellig.

Groet
stina

jeanet zei

Hoi Brigitte, wat is ie mooi geworden! Als ik dat zo zie zou ik wel eens een keertje weer voor één dag een klein meisje willen zijn. Lekker spelen en zandtaartjes bakken en net alsof thee-tje drinken met mijn poppen en beren. Zucht.... maar nu speel ik lekker met vilt ha,ha,ha. Groetjes Smoek