Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 25 april 2010

Te Leuk

 

Ik was met mijn zusje bij een Dorcas winkel.
Hier verkopen ze 2 de hands spullen. Een soort kringloop winkel.
We hebben er zoveel leuke dingen meegenomen.
Zo af en komt er vast wel iets voorbij op de foto's.
Maar het pronkstukje was toch wel deze kinderwagen.
Hij word voor mijn nichtje. Ze word 17 Juni 8 jaar.
Ik ga er nieuwe lakentjes en dekentjes voor maken.
Lijkt mij erg leuk om te doen.
Als hij klaar is laat ik jullie nog een foto zien.
Hoewel dat nog wel een tijdje gaat duren want ik ben nog
met veel andere dingen bezig.
Weet iemand misschien hoeoud zo'n wagen zou kunnen zijn.
We zijn wel nieuwschierig eigenlijk.
Groetjes Brigitte
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Gera zei

Hoi Brigitte,
Geweldig wat een vondst!! Staat er niet ergens een merk op? waardoor je de leeftijd zou kunnen achterhalen? Volgens mij heb ik ook in zo'n soort kinderwagen gelegen, ook met van die leren bandjes, ed. (48 jaar?:-))succes en plezier met het maken van de lakentjes en dekentjes!

groetjes, Gera

Esther zei

Wat een geweldige kinderwagen, wat een leuke pronkstuk en leuk om daar nieuwe voor te maken. veel plezier ermee.Groetjes Esther.

Barbara Oudejans zei

Leuk, hoor! Je zult als meisje maar zo'n poppenwagen krijgen! Lieve groetjes, Barbara

Lia zei

Volgens mij stamt hij uit de jaren '50. Toen ik klein was, zag ik die nog wel rondom mij.