Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 25 april 2010

Klimrek, Lenteboom en 2 popjes

 

Vrijdag eerst eens even snel een foto van de lenteboom
gemaakt. Ik zag dat er alleen nog maar een kale winterboom
op mijn blog staat. Dus bij deze een boom met blaadjes en
bloesem gemaakt door Ida van organza. Vreselijk veel werk
maar het resultaat is prachrig.

De bollenwoning heeft 2 bewoonsters gekregen 2 dametjes.

Ook zijn we begonnen met het namaken van het klimrek.
Ook zo moeten de kinderen de school gaan herkennen.
Hij is voor ongeveer de helft af. Dinsdag gaan we verder.

Fijne zonnige Zondag.
Groetjes Brigitte
Posted by Picasa

6 opmerkingen:

Roos zei

Mooi de bloesem aan de boom, veel werk zeg je, maar het resultaat mag er dan ook wezen! Met het klimrek bij de school zullen de kinderen het zeker wel herkennen denk ik.

Esther zei

de boom is erg mooi geworden en de twee bewoners zijn er erg leuk uit. succes verder met het knutselen, ben benieuwd wat jullie allemaal nog meer maken. Groetjes Esther.

Corina zei

Wat is de boom mooi geworden met die bloesems, en je bollenwagen en de school! Wat is er veel te zien en wat zullen de kinderen hier blij mee zijn! Er is zoveel te zien en te bekijken!
Succes dinsdag! Complimenten van mij aan alle maaksters!
Groetjes Corina

rianne atelier Koekendiefie zei

WAt ziet de boom er mooi en gezellig uit. En de bewoners zijn ook schattig zeg. Leuk zo'n project wat steeds veranderd vooral voor de kinderen is het leuk. [ik vind het ook leuk hoor] Groetjes Rianne.

-::Maris::- zei

Wat een leuk idee om het klimrek na te maken!

groetjes Maris

Barbara Oudejans zei

O, wat mooi, wat leuk wordt het! Lieve groetjes, Barbara