Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 9 april 2010

Een paar kadootjes

 

Voor mijn dochter had ik een paar kleine kadootjes zelf gemaakt.

Een portomone want ze wilde graag geld.
Nu vind ik dat niet zo leuk om
te geven maar op deze manier kan het wel.
Het is een leeg pak sap diegevouwen is in de goede vorm.
Heel simpel maar super leuk om te geven.

De volgende was een kaars.
Ze houd er van om op haar kamer een kaarsje
aan te steken. Ik heb een leeg potje met een
papiertje en lijm bewerkt. Zelf kaarsvet gesmolten
en er ingegoten. Afgewerkt met wat roosjes een
touwtje en 2 hartvormige bedeltjes.

De laatste is een sleutelhanger.
Bij de Bruna krijg je bij besteding van 5 Euro
een geluks Nijntje. Een paar lintjes erbij en
klaar was de geluks sleutelhanger.
Hij hangt aan haar etui die altijd mee gaat naar
haar tentames en straks naar het examen.
Ik hoop dat ze haar echt geluk brengen.

Iedereen bedankt voor het lezen en een
fijn zonnig weekend. Brigitte
Posted by Picasa

8 opmerkingen:

Muisje zei

Leuk om zelfgemaakte kadootjes te geven.
De kaars ziet er ook erg gezellig uit.

Groeten
Herma

Stina zei

Hoi Brigitte,

Die portemonnee dat is leuk hoe bedenk je zoiets.
Hoe maak je dat vast zodat die dicht blijft zitten.

Groetjes Stina.

rianne atelier Koekendiefie zei

Wat ben je creatief geweest zeg. En wat een leuke cadeautjes zijn het geworden. Toevallig ben ik ook met sleutelhangers bezig. Groetjes Rianne.

rianne atelier Koekendiefie zei

P.S Ik hoop dat je dochter inderdaad geluk heeft met de sleutelhanger en dat ze haar examen met vlag en wimpel haalt. Groetjes.

Mayflower zei

Hoi Brigitte, wat heb je ontzettend leuke kadootjes voor je dochter gemaakt. Leuk hè die bruna hangertjes, ik geef ze aan mijn schoondochter, die heeft net een eigen autootje en wil die aan de sleutel hangen. Het portemonneetje van een sappak vind ik echt superleuk en ook het waxinepotje heb je heel mooi gemaakt, wat ben je creatief.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Fenny zei

Wat een leuke kadootjes heb je gemaakt!!
Je dochter zal er vast heel blij mee zijn!
En dat portemoneetje van een sappak, wat leuk!
Ben erg nieuwsgierig...........maare hoe maak e dat?
groetjes Fenny

Esther zei

Leuk al die zelf gemaakte cadeautjes, super. fijne dag groetjes Esther. p.s caravan aan zee, hmmm klinkt goed.

David van Doesburg zei

Ik wens je dochter veel succes met haar examens.

Voor de beste voorbereiding kijk je op http://www.lyceo.nl/trainingen/voorbereiding/