Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 16 maart 2010

Pasen.



We zijn druk geweest op school.
Alles in Lente en paas sfeer gebracht. We hebben maar een klein beetje
pasen aangebracht. Onder de boom grote eieren van papiermache neergelegd.
Deze zijn al een paar jaar geleden gemaakt door ouders. Ze zijn door kinderen
van groep 8 geverfd. In de boom hangen schaapjes. Veel witte en 1 zwarte.
Op de deuren hebben we vogelhuisjes van papier geplakt. Deze hebben we gemaakt
met wat ouders op een knutselmiddag.
Ook nog een leuk kippenhokje neergezet.
Een pakketje van vilt geknutseld door een moeder waar ik veel van kan lenen.
Dit tafereel had zij ons gegeven. Ik vind hem erg leuk en zo echt lente.


















Op een bord hangt een voorstelling van de wederopstanding van Jesus.
We hebben hem een paar jaar geleden gemaakt op verzoek van de school.
Voor de Pasen zijn we nu zo goed als klaar.
Na de Pasen gaan we verder met de Lente in ons kabouterbos. Huisjes maken
met bijbehorende viltpopjes.
Groetjes Brigitte

2 opmerkingen:

Esther zei

Super leuk allemaal. De beschilderd eieren vind ik geweldig. Ben benieuwd naar meer lente. Groetjes Esther.

Barbara Oudejans zei

Mooi, hoor, het ziet er al heel mooi uit. Mooi dat jullie ook het paasverhaal erbij pakken! ♥ Barbara