Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 28 februari 2010

Verstopt

We hebben 6 katten.
2 katers en 4 poezen. de katers en 1 poes zijn
geholpen. Van 2 poezen hebben we regelmatig een nestje.
De jogste is een dochter van 1 poes haar vader is onze
kater en haar oma een van de andere poezen.
Een hele kattenbende dus. Soms heel erg druk.
Ze slapen veel maar zitten ook nog al eens achter elkaar
aan. Een van de poezen is wat bang voor de kater en veel van
huis. Dat bevalt mij helemaal niets. Volgens mij is ze
zwanger ook. Ik hoop dat ze er weer snel is want we
missen haar.
Dit is de jongste verstopt voor haar vader die op oorlogspad
is. Haar naam is Nala bijna 1 jaar oud. Ze heeft een super zachte
vacht net als haar vader net als de tekening van haar vacht.
Omdat ze nog jong is is ze ook speels en ondeugend maar super lief.


Vandaag was het vreselijk nat buiten.
Heb wat bloemen gehaakt en 4 zeepkettingen. Er zijn nog geen foto's
omdat het donker is. Morgen plaats ik ze.
Groet Brigitte

3 opmerkingen:

-::Maris::- zei

Wat een lief koppie heeft Nala!

Ik hoop dat de andere (zwangere?) poes weer gauw thuiskomt, het is geen lekker weer om buiten te zijn.

Groetjes Maris

Ingrid. zei

Wat een schatje !
Groetjes van Ingrid.

Esther zei

Wat een lief koppie. Ik hoop dat de poes weer thuis is?? Ben benieuwd naar je bloempjes en zeep-kettingen groetjes Esther.