Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 20 februari 2010

Nagedacht

Ik heb nagedacht aan wie ik de award zou kunnen geven.
Maar dit is zo makkelijk nog niet.
Ik ben nog niet zo lang met mijn blog aan de gang.
Dus nogmaals Corina ik was zeer vereerd en nogmaals bedankt.
Op de blog van Corina staat ook haar eerste zelf ontworpen
popje waarvan zij een patroonblad heeft uitgebracht.
Ze mag trots zijn op haar werk want het is een schattig
popje geworden en er komen er vast nog meer. Op haar blog
vertelt ze hoe het patroon besteld kan worden.

http://viltcreatiescorina.blogspot.com/

De blogs waar ik meestal kom en ik vaak een berichtje achterlaat
hebben alle ook een award gegeven. De andere blogs weten
waarschijnlijk niet eens van mijn bestaan.
Daarom geef ik de award aan alle andere bloggers uit mijn
linkenlijstje die er geen gehad hebben. Ook de andere bloggers
die er niet staan maar waar ik via andere toch regelmatig een kijkje
neem.

Deze week ben ik aan het werk en heb daar door niet zoveel tijd.
Ben ondertussen wel helemaal verslaafd aan het haken van bloemen.
Heb er al een stuk of 10 aan mijn zus gegeven. Zij gebruikt ze dan
weer voor haar creaties. Alleen foto's ja dat ben ik dus vergeten.
Maar ik haak stug verder want we hebben er nog genoeg plannen mee.
Zus lief wil n.l. wat kleine dingen maken voor de koninginnen vrijmarkt.
En daar kan zij de bloemetjes wel voor gebruiken.
Later als het af is plaats ik wat foto's.
Voor nu een fijn weekend allemaal.
Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen: