Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 1 februari 2010

Ijsbloemen

Vandaag niet op school geweest. De andere dames zijn lopen.
Ze zijn begonnen met trainen voor de Nijmeegse vierdaagse.
Elke Maandag een aantal km.lopen.
Of ik mee ging. Ehm nee doe maar niet. Had ook nog een afspraak
bij de huisarts.
Ik heb toch wel 2 popjes gemaakt en patronen voor 7 andere uitgeknipt.
Mijn streven is deze week klaar te zijn. Eindelijk.
De twee popjes zijn de Ijsbloemen van Pop en Plank. Alleen dan wel
op mijn manier en iets verkleind. Ik heb een foto gemaakt in het
laatste restje sneeuw vandaag. De foto is niet zo erg gelukt zie ik.
De andere foto krijg ik om een of andere reden niet gedraaid. En om hier
een foto te plaatsen die op zijn kop ligt lijkt mij niet zo slim.
Morgen een nieuwe poging en 1 onder de boom bij hun nieuwe huisje.
Morgen flessen tellen op school.
Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen: