Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 9 februari 2010

Eindelijk.



Ja eindelijk zijn ze af. Zondag waren de 7 popjes af.
Heb er wel een tijdje over gedaan. Vond het wel genoeg
geweest. Toch zag het er onder de boom nog wat kaal uit
en daar kan ik dan ook weer niet tegen.
Dus toch aan de
slag. Ik weet ook waar ik de popjes wil hebben. Dat doe ik
later vandaag en zal daar ook nog wel een foto van maken.
En dan is het onder de boom klaar.
Nu wil ik even geen popjes meer zien.














Heb gister nog een poging gedaan een zeepketting te maken.
Deze keer had ik zeep keerbij de tuinen gehaald. Een zwarte.
Het ging iets makkelijker dan de vorige keer. Maar met de Dove
zeep lukt het het beste. Maa alleen witte zeepjes vind ik wel wat
saai. Misschien moet ik het een keer via internet bestellen.
Ben daar alleen niet zo handig in. Ook zie ik liever eerst wat
ik koop. De ketting maken ging iets beter. Vind deze manier ook leuker
als de vorige. Zo ga ik ze wel vaker maken in verschillende kleuren.




















Wil met kaarsvet ook wat proberen te maken.
ziet er zo leuk uit allemaal.
Net als de Tilda hartjes. Gister wat stof gekocht dus moet
echt snel aan de slag. Hoop dat het nog gaat lukken voor Valentijn.
Nu zijn hartjes altijd wel leuk dus het moet een keer lukken.
Fijne dag vandaag.
Groetjes Brigitte

6 opmerkingen:

Corina zei

Wat en schattige popjes allemaal en met waslaarsjes aan, Superleuk, ik ben benieuwd hoe ze bij de boom staan!
Je zeepketting is leuk geworden, ik haal altijd de zeep van de tuinen en daar zit ook onderling verschil in...maar ze ruiken allemaal heerlijk!
Groetjes Corina

Esther zei

Wat mooi je popjes en ben benieuwd naar de foto met boom,je zeep slinger ziet er leuk uit ruik vast ook lekker, ga het ook eens proberen, ben benieuwd naar je stof en de hartjes. groetjes Esther.

Barbara Oudejans zei

Wat een leuke popjes in mooie ijskleurtjes heb je gemaakt! Ik ben benieuwd hoe ze onder de boom staan. Je zeepketting is ook heel erg mooi, hoor. Groetjes, Barbara

rianne atelier Koekendiefie zei

7 popjes gemaakt voor elke dag een. Leuke variaties. Vind je het goed als ik je bij mijn lijstje van links zet? Ik kijk altijd even bij je om de hoek wat voor leuks je nu weer voor school hebt gemaakt. Ik maak ook veel voor school.
Groetjes Rianne.

Ingrid. zei

Nou , die zijn goed gelukt ; ziet er gezellig uit !
Groetjes van Ingrid.

Anoniem zei

Dank je wel zu voor de mooie zeepketting ben er super blij mee
Je zusje xx