Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 18 februari 2010

Award


Wat een ontzettend lief kado heb ik gehad van Corina.
Een Sunshine Award. Ik was echt super verrast.
Moet nu alleen even uitvogellen wat de bedoeling hier van is.
Ik begreep wel dat ik hem van Corina gekregen heb omdat ze graag op mijn
blog kijkt. Ik voel me zeer vereerd. Dus bij deze bedankt en jij natuurlijk
gefeliciteerd samen met de andere dames.
Dit weekend ga ik kijken aan wie ik ze door geef.
Groetjes Brigitte

4 opmerkingen:

Esther zei

Gefeliciteerd, geweldig he, ik weet alleen niet zo goed aan wie ik hem door moet sturen, er zijn zoveel mensen die mooie dingen maken. Geniet van je Award, fijn weekend groetjes Esther.

-::Maris::- zei

Gefeliciteerd met je award, zoals je ziet heb ik hem al doorgegeven maar het is moeilijk uitkiezen hoor...wil iedereen uit mijn linkenlijste er wel 1 geven!
Succes met uitzoeken!

Groetjes Maris

Barbara Oudejans zei

Gefeliciteerd! ♥ Barbara

Ingrid. zei

Gefeliciteerd !
Fijne avond , groetjes van Ingrid.