Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 29 januari 2010

Schaatsen en de flessen.



Vandaag was de laatste dag dat de kinderen flessen konden inleveren
voor Haiti. We hebben de lange buis leeg gehaald en de flessen
bij de supermarkt gebracht. Nu mag niet alles naar 1 supermarkt dus
gaan we Dinsdag verder.
Dan weet ik ook hoeveel flessen er opgehaald zijn. We zitten nu toch al wel
rond de duizend. Maar er zijn er nog heel wat weg te brengen. Dus wie weet hoeveel het er nog gaan worden


Verder hebben we niet echt veel geknutseld. Ik had nog 2 schaatsertjes
gemaakt. 1 meisje voor op het ijs achter een kruk. Ze kan nog niet zo goed
schaatsen en hoopt het zo te leren.
De ander is haar broer die zit op de steiger te bedenken of hij wel wil leren
schaatsen je weet tenslotte maar nooit.
Ik ga deze week de laatste paar popjes afmaken en dan is ons winterbos
eindelijk af. Ik weet dat het een beetje laat. hoewel laat als ik de weersberichten moet geloven duurt de winter nog even en krijgen we de komende 2 weken nog aardig wat vorst. Dus wie weet kunnen we nog een keer schaatsen.
In de lente ruimen we alles netjes op samen met alle huisjes.Dan kunnen we het volgend jaar zo weer uit de kast halen om neer te zetten.
Nu zijn we nog met een redelijk groepje moeders en volgend schooljaar is dat
weer afwachten.
Morgen laat ik de koek en zopie kraam zien. Die is ook helemaal af.

Broer en zus nog even bij ons in huis

Fijne avond.

3 opmerkingen:

Unknown zei

heel erg leuk dit blog,er zou een link moeten staan op de site van de westerschool!
Groetjes Alfred

Esther zei

wat schattig en die schaatsjes erg leuk.
Ben benieuwd naar je koek en zopie kraam. groetjes Esther.

Barbara Oudejans zei

Ze zijn ontzettend leuk geworden en het ziet er allemaal heel knus uit! Groetjes, Barbara