Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 18 januari 2010

Lastig


Vandaag wil het niet erg lukken.
Ik krijg elke keer een fout melding.
Ik probeer het nog 1 keer en anders houd ik het voor gezien.

Ik heb het bruidje van een bloemetje voorzien en het paar bij de kerk gezet. Ik wil er alleen nog wat gasten bij maken want zo is het wel wat saai zo samen. Maar daar word aan gewerkt.


Het wilde met een nieuw kabouter huisje ook niet echt lukken. Ben daarom maar met bomen begonnen om de boel een beetje aan te kleden en wat meer een bos idee te geven. Kale bomen met sneeuw. Ze zij best leuk geworden kijk maar.








Als je bezig bent en niet teveel denkt kom je vanzelf op nieuwe ideeën. Ik vond in de kelder een oude boomstronk. Deze doet nu dienst als schuilplaats.Er komt een vuurtje waar de kabouters zich kunnen opwarmen. Marion bouwt er voor de kids aan een speeltuin met schommel,wip en een uitkijkpost hoog in de stronk. Wel weer schattig hoor.



En we kregen een idee voor een nieuw huisje. Een rietenmandje wat dus het huisje word met een veranda. Hij komt hoog in de boom met een speciaal stoeltjes lift naar boven. Hoe we dat maken weet ik nog niet maar het begin is er. Maar het gaat vast lukken.
Gister had ik nog 2 popjes gemaakt. 1 daarvan is op de slee achter zijn vriendje
gekropen zo kunne ze samen naar beneden sleeën. Veel gezelliger dan alleen.
De andere 2 zitten in een bakje met Blauwe Druifjes. mijn collega knutseljuf
is vandaag nl jarig. Ik heb haar dit als kadootje gegeven. Ze was er erg blij mee.
Nogmaals van Harte Marion.

Zo weer genoeg voor vandaag. Morgen weer een dag.
Weltrusten Brigitte

3 opmerkingen:

Corina zei

Hoi Brigitte, wat is je laars toch moi, zo met het licht erdoor heen en het bruidspaartje ervoor, zo lief!
Je wintertafel begint steeds meer vorm aan te nemen, de kinderen zullen wel erg blij met jullie zijn!
Je blauwe druifjes en popjes zijn een erg leuk kado om te geven maar ook om te krijgen!
Groetjes Corina

Esther zei

Hoi Brigitte, wat schattig het slaatje voor twee en de rest ziet er ook leuk uit,leuk dat je z'n kadootje voor je collega gemaakt hebt. groetjes Esther.

Chantal zei

Ik kijk mijn ogen uit!!! Wat leuk allemaal zeg. Je kerkje met het bruidspaar.... las bij Corina's reactie dat je hem van een laars hebt gemaakt? GEWELDIG!!! Dat was me eerst niet eens zo opgevallen. Dan is het toch goed gelukt hihihi. De rest is ook zo mooi! Ga nog even foto's kijken :-).

Groetjes, Chantal